tisdag 26 januari 2010

tisdagen har gått..

ganska bra trots allt tycker jag..

åter besök skedde denna dag gått tillbaka lite men knäckte lite till..
lite skumt å höra knäckandet i kroppen första gången hon knäckte till i nacken höll ja nästan på att göra i brallan huja vad det lät....


sen var det dax för å glida till porten!!
tisdagens terapi arbete plocka fram nya cd å dvd skivor.. -ett jäkla pill med det....


hihi vet inte om jag ska skratta eller gråta över dessa pippi fåglar vi fått hem till försäljning.
-punk pippis!!-


å halva lagret med spolar vätska men de lär va slut till helgen promis!!!


den lilla hade fixat lite sopor i dag hon med..själv höll ja mig till kassan å lät bli i bära i den mån ja kunde..utom när jag bytte kampanj varorna i snurran men det var inga tyngre grejer!!!
å på väg hem ringde pecka å ja-
 malin hade packat upp vecka 6  kampanj varor!!!SUCK!


en snubbe kom in med lite nyheter!!!
-spännande spännande-
-men nä inget jag rekomenderar-


var skift gång i bilen klockan 22,45 när jag väl kanat mig hemåt å träffat på en stor hund, en hare å en fet älg på vägen å bränt gummi- då jag inte kom upp i en liten backe precis utanför jobbet ojoj vad det slirade å kom absolut ingenstans bara å backa å börja om från början ..andra försöket kom ja äntligen upp!!-
hade köpt med mig en macka å en kopp kaffe till min käre make för å va lite romantisk..-ha vad får jag för det??-jo ett mess du glömde din macka kommer du ner å hämtar den???-trögo!!! puss puss!!

vad som skett här hemma under kvällen har jag ingen aning om men de har nog haft det lugnt å skönt när inte gammel tanten varit hemma!!

missat två snygga brudar som varit inne på jobbet när jag varit hemma...marielle  (mariette??)(idol i alla fall..hon med dreadsen) och lena philipsson (orup var med också men han är ju inget läcker)


a kolla in denna snygging jag hittade på nätet!!
gissa vad det är????
själv skulle jag väl gissat på nån ny figur i leksaksväg eller en ful version av ahlgrens bilar kanske hehe!!
men nä!!
är en blob fish som finns i australien utrotningshotad å inte ätbar super häftig!!!

Inga kommentarer: