tisdag 26 januari 2010

tisdag morgon

hua vad kallt det var ute i morse på morgonen..skjutsade eddie till skolan värsta stockholms trafiken vid skolan..

efter det gick denza å ja till mekonomen en stycken h7 lampa å 5 liter spolarvätska inhandlades!!!


ett himla pillande så smalt å minimalt..för dig som inte ser vad det är så är ja under motorhuven å river!!
-lamp byte på g!!!


denza övervakar å tittar konstigt på mig då min mun upprepade fula ord som man ej ska säga...men som bara kom helt sådär då klämman inte ville som ja å ryggen skrek-räta upp mig-räta upp mig-men nä nu ska den dit.punkt slut!!


rätt glad att lampan på vänster sida håller dock där måste nog allt batteriet plockas ur för lamp byte..
nå väl se där käre make nu pratar inte bilen mer om de fel meddelande-låg spolar vätse nivå-å lampa trasig!- mer för tillfället...
-du vet de försvinner inte för att man blir arg å sur-hihi!!!
men tyvärr fixar ja inte air cond-den måste farbror bil doktor fixa!!

trixade lite med min mobil i går kväll hittade ram funktion..blev himla coolt!!


den glade flygaren!!!lite coolt att ramen även blir kvar när man lägger in det på nätet med...ja dagens teknik är spacy värre!!


hittade en såå fräsig säng på nätet också... åh käre nån vad denza skulle va på sitt rum å både leka å sova!!!
synd bara att den är så himla dyr!! runt 4000 spänn !! tänk om ryggen kunde va normal så man kunde få full lön nån månad så en kunde skämma bort honom med denna!!!
-ja får la köpa en triss å se om turen är med mig-skulle va skoj å ge honom den nu när han fyller!!


maken sjukare än sjuk??
ja trodde jag faktiskt i går kväll då han satt å mumlade för sig själv i går kväll-
men nä satt å pratade med bror sin via handkontrollen å head setet.. ja ytterligare ett fenomen om tekniken!!


me löve kylen för tillfället..massa massa apelsiner innehåller den.. närmare bestämt 6 kilo!!!passade på å hamstra då det för en gång skull var bra kg pris 7 kr kilot helt perfekt annat mot icas 24,95 kg förra veckan hua!!!
å julens ansjovis burkar ligger visst i botten ser ja nu haha!!nån som vill ha dom??

Inga kommentarer: