onsdag 18 juli 2012

klanten gör det igen

chefen har fått tupp juck å gett mig morgonpass en hel vecka,,ujujuj..
vackna en gång i kvarten å spanade på klockan hela natten ..jisses så trög en är..
jaja klockan  fem över sex i går morse var denza lämnad hos barnen å jag off to work..
å nu var det ju som så att det kommit en ny till  i byn,,tänkte göra käre maken stolt å knipa en ftf;)
va nästan så jag äntrade plan på två hjul ,,hua 06.25 ..fem minuter kvar innan starten av dagens arbets pass..jo pytts när ja lokaliserat slutmålen på så däringa fyra meter så jupp var ju givetvis där en tankbil stod å fyllde på bränsle i concisterna.. å andra smugglare..SUCK!!! att då smyga omkring i konkurenternas kläder nä ingen bra ide´-japp för andra dagen i rad lämnar ja en walk over till smokestonarna..skit skit skit..
å har här med bestämt att jag ICKE har käre makens jakt instinkter som tillsammans med lill å pm tog tolv i söndags,,eller som eddie sa MAMMA DU SUGER PÅ FT,ER..!!:(.samt att jag inte ens kommer göra en utryckning på nån..-hm kliade lite på den nya jenny som kom i går kväll.-ja menar tredje gången gillt med att sabba en ftf med min otur å klantighet kan la knappt va möjligt,,men näää låg icke inom kör radien till porten utan var tvungen å göra en avstickare så nääää.. 
verkar som om folket har startat en cache epidemi i byn,,den här veckan,,
tre nya...NÄÄÄÄ FYRA på fyra dagar varav smokestoner har tre ftf ,,inte illa pinkat för nån som lagt av med ftf jakt:)BRA JOBBAT:)
å käre nån ja det var länge sen ..på restaurangen till vänster jobbade morsan min..-motellet revs å--
denna skapelse byggdes  - å där  jobbade jag i typ 15 år..de va tider det ujujuj..
käre maken å ja tog en tur på stan å fyndade..denna,,
å denna..
å denna..
coola shorts..
å alldels för stora..-ska bytas-
å grand finale´allt på rean 400 pix -bra bra.å behövligt
mm fick lyxmiddag av älskade maken ,,mumma mumma:)
sen for vi på en typ två timmars cykeltur
haha ja ett litet mål hade vi å logga en ologgad:)
hittade en fräsig lekpark
apan him self
lite fångarna på fortet stuk på denna
NÄ HÄR ÄR APAN HIM SELF:)
å hans avkomma:)
en inbyggd skiboard:)
å sanna här bodde visst bröderna när de var minderåriga:)
jisses..vi har inte badat en enda gång detta år utomhus..-fy skäms
-här var bea mjölig å lite fuller(onykter alltså) gormar denza ..haha ja vilket minne han har.:)var ju avslutnings veckan förra året..:)
sen till ica å fixa kvällsmat:)

Inga kommentarer: