tisdag 17 januari 2012

FIASKO

 hopp i morgon är det dags å inta kontrastmedel å se hur njuren mår:(:)
 å käre maken fått ett ännu sjukare schema än jag som håller på att förhandlas fram,,SJUKT SCHEMA!!-ett schema uppgjort för barnlösa personer samt de som inget liv har,,dags att vi tar oss rejält i kragen å söker nya...ja hade vi inte småkottarna att tänka på så hade det ju bara vart å flyttat men det känns inte rätt då de är rotade här..frågade eddie vart han ville flytta om så skulle va,,å svaret blev..
bohuslän:)haha finns ju mycket jobb där..-not-
nä vi bestämde oss att ta två mörker cachar i malmslätt för att få annat å tänka på..
 ja jisses det fick vi minsann..-satte på fånen å google map på sväng för sväng..-hamnade på en LÅÅÅÅÅNG  körtur på åkerstigar men nådde dit vi skulle å loggade den,, sen vidare till den andra men se där tog det stop..en stor gran mitt på vägen,,,hm backa??-hur utan backljus mitt i skogens mörker,,??
jo ja fick gå bakom bilen med ficklampor å lysa:( å lyckades hitta ett någolunda slätt minimalt område så käre maken kunde vända bilen,,yes of we gooooo..
hm japp men vart??var ju småvägar överallt!!-amen följ mot ljusen säger jag (mitt ljushuvud)-jupp sagt å gjort å var tusan hamnade vi??jo på ELLJUSSPÅRET jahopp så är det när man är från landet:)-vi körde å det gick runt runt men ingen väg ut,,-sura å förvånade miner från motionärer..PINSAMMT!!!sen såg vi ett par som vi helt enkelt sa att- ursäkta vi är lite vilse,,de bara eh ja kan man lugnt säga säger de,,hihi..å de fattade inte ens hur vi hamnat där så blev rekomendation att vända å köra tillbaka,,
stackars lille kackelackan mycket får du va med om:)..jaja efter en stund lyckades vi hitta ut till stora vägen å of till mörker nr två..hm gick fetbort,,,ingen loggad där inte special grejs behövs så nu gäller det ju att komma på vad för något:(ja man kan ju lugnt säga att vi fick annat å tänka på:)
kom en ny när vi var på g hem,,men NEJ sånt här förstår jag mig inte på??nån som gör??

Inga kommentarer: