tisdag 28 december 2010

kanske ska satsa på..

å bli en redig data hackers å jobba hemmifrån å...
                                           sälja bägge bilarna..
                   bil nr ett med rekommendation att inte köra förens den är bytt:(
                   å bil nr två ser nu ut så här....
                    å så här å lite  skador till...:(

                                               å en hund till i himlen....
på grund av att den sprang mitt framför bilen,,stackars maken min..den här vintern händer tydligen allt.
hm vet inte varför jag ber om ursäkt för min åsikt för alla har vi olika sådana också...men..
ja anser att har man råd att köpa hund(djur över huvudtaget-men i detta fall hund)så ska man banne mig ha försäkring på den också..inte en chans att man kan äga å gulla med en hund å tycka den är underbar utan å ha försäkring på den..skulle baske mig vara lag på det...lär bli skoj å se hur kvällens utgång förutom död å skadad bil blir...jaja i morgon blir det förutom..
morgonbesök hos farbror doktorn,,,


 sen ringa försäkringsbolagen hur detta ska lösas...-och NEJ var inte fredde´s fel utan hundens-
                               sen off to work om nån av bilarna bär dit...
varit ganska lugnt på porten i dag trotts allt å tack å lov för det..returnerade tidningar för över 33 tusen spänn..hm kan tro ja jobbar på pressbyrån..

Inga kommentarer: