söndag 31 oktober 2010

hitta på denna söndag då???....

                                  eddie varit på innebandy träning....
 jaha ja men göra mer då??till fredde´s förtret så fick jag för mig å byta rum på små fisarna å thimmie...
tja blev ganska okej ändå tycker ja allt..i morgon blir det en tur å se om din bostad kan sponsra med nya tapeter i det stora rummet där uppe å vardags rummet..-ha lär ju inget bli av men fråga går ju alltid å göra,,,
 fredde å ja haft lite halloween pyssel till middagen..meatlof a´la hand...
å sen var vi en tur till parken å plockade löv..-å gjort en krans ganska nöjd med den minsann...
 när fredde sov lite granna(jobba natt) passade denza å ja på å knalla till ydre vägen för å hämta lite gardinstänger-bristvara här hemma-men nu är halva fönstret gardin prytt i det stora rummet däruppe..-hm första gången på 4 år...
 å ja pappas pöjk..-köpte en glass på ydrevägen..å denza frågade mig vad tjejen hette..-ja bara jag vet inte tyckte du hon var snygger??-nä men hon hade as läckert hår..haha...
å tjejen hade orange hår...sen kom en plädering att mitt hår också var läckert förut...haha
 jaha ja eddie fixat sju mys åt pappa å han.....
                            serverat på silver fat....
    fredde ser något skeptisk ut...gurka å glass..hm
 i de små muggarna på tallrikarna hade han lagt strössel i två olika former..
å kvällens poäng blev en 7:a (med lite snällhet)

Inga kommentarer: