söndag 19 september 2010

söndag..

i dag har denza varit som en liten djävul:(
inte gjort så vidare värst mycket hyss men munnen har inte varit tyst en minut:(
å älskar min käre make som lämnat tanken tom för tredje gången på kort tid-puss på dig-
time för innebandy-eddie på väg dit i lång strumpor,foppa tofflar, t-shirt å kallingar-nörd-
20 barn denna termin ujuj..
å prat kvarnen hade fullt upp med å gympa
å klänga
å tjata å klänga...


inhandlat klorin till eddies jacka i dag (som jag pensionärs likt glömde kvar i kassan när jag väl betalat den-suck)-var ju bara å traska dit å hämta den...- men inte tusan blev jackan varken grön eller vit inte- nu ger jag upp -nu får han se ut som en skit gris på fritids.....
middag i dag blev tacos
till eddies stora glädje..
medans denza åt mat lådan han fick från mormor i går kväll..
eddie varit på kalas i skogen under eftermiddagen..
å mig passade på å lämna prat kvarnen hemma hos snälle thimmie å körde ett pass på gymmet-så skönt både för kropp å själ-
men nu är fredde hemma från jobbet å killarna i säng...
så nu bli´´re film tajm...

Inga kommentarer: