söndag 21 mars 2010

yuupp söndagen sprang i väg den med

ja denna dag förvann den med..
plockat ner lite(en säck å en kartong)vinter kläder...
varit i kyrkan med lite kakor från hoho.....
gammelmormor dålig inge bra......
för å skingra tankarna lite drog vi till linköping å fixade bland annat lampor till lille saaben...
å ett lås till skåpet i badhuset så vi slipper nycklar...
 
en snygger liten strumpa till lille mobilen haha
och batterier blev det på biltema
var inne i zoo affärerna å spanade lite kom på att en håv kunde va bra å ha ..så nu har eddie rensat rent lite hos svarten-rutger...

detta pris tycker jag om lurar till min mp3 trampat sönder de andra-snyft-
och minnes kort till thimmies mobil jag var ju en klant å slängde hela kittet på min gamla tänkte ju inte på att minneskortet kanske hade klarat sig .. jaja..

denza köpte ett litet spel på toy´s r us å eddie bako.....ja hur det nu stavas

denza hittade denna sommar smäck på netto..han bil tokig ja det kan man lugnt säga...

middag i dag blev rester från i går..här denza käkar pizza med ris ...

jaha ja här ligger lite av eddies spagetti å köttfärsås på golvet

och massa popcorn...
skällde på denza så pass å frågade varför han ska hålla på hela tiden å skräpa ner å slänga grejer överallt.. vad säger idioten??(ja ursäkta men i det läget ja idiot....
-JAG VILLE JU DAMMSUGA!!!
suck suck suck ja det måste va ett hittebarn den där lille pöjken...

sen har vi lämnat en påse grejer i mjölby åt cassandra som trynat här på soffan i natt -hon har vatten läcka i sin lägenhet-dripp dropp dripp dropp fy är ju så en blir kissenödig bara å skriva dripp dropp...
lite eller mycket impad vad fint det var i lägenheten men jag antar farmor din är där å städar var dag eller????
ja fredde kör lång pass i dag-natt 18,15-06,15 uj uj stackare där....


1 kommentar:

Monica sa...

Jag kan inte förstå men den lille var ju sååå snäll när han var här att jag funderade på att ha kvar honom ett tag. Det är nog bara hemma med dig som han gör bus va???