onsdag 3 mars 2010

bedrövlig tisdag

hihi dålig bild på rätt tufft parkerat ekipage... här behöver man inte backa för å komma mot något håll bara å tuta å köra...
haft världens skummis på jobbet under en timme i dag ..påtänd till tusen försökte få lift av kunder ryckte å slet i bildörrar försökte kränga hascha braja å var så äcklig att vi ringde polisen direkt men det är ju som vanligt-polisen var god dröj- en äldre dam plockade i alla fall upp honom å tio minuter senare dök polisen upp.. fy aldrig haft sådana ilningar i kroppen ev en människa så flum äcklig så det finns inte ord..



den lillas favorit ranelid var på besök å handla snask framåt kvällen i ny lila randig fin siden scarf.....
nä inte plåtat honom snott från nätet...

sen har det börjats -månadens säljare -på macken se nu ska vi räkna kvitton å samla poäng av vissa varor..grrr känns som å va i skolan igen...nästa blir la å torka kunderna i röven-fy anti idag känner jag-

min käre make körde mig till porten i dag å hämtade mig på kvällen....
ja vad gör han?? nja han å han ett dump rådjur dök upp framför bilen å den har nu en lykta mindre-snyft-
hittade en fin tavla eddie gjort när jag kom hem- fin killen- och du skriver snyggt för å bara va 7 år...
haha ha var bara tvungen hittade ett kort på party brudarna

Inga kommentarer: