måndag 1 februari 2010

oj vilken söndag

kom inte i sängs förens efter klockan  ett på natten.. fredde va social å spelade x-box å pratade med sin bror å jag satt vid datan å spelade bland annat detta givande (not) spel med cassie som införskaffat sig en dags surf...
här var det lite mer spänning men jag loosade ändå!!-jäkla unge-


skulle vila lite innan dagens kvällspass då kom lill knorren å kröp upp ex antal gånger..
inpackning av skit unge i skitiga saaben.. eddie var även denna dag i skogen å fredde å denza körde mig till jobbet tack för det käre make!!!

kvällen varit lugn på porten segt värre.. sorterat lite bland tidningarna bland annat...
fredde å killarna haft fika gäster här på kvällen å innan dess hade de både fikat i hästholmen å på bäcka gatan!!!
här diskuteras det...
å en bild jag fick skickat till mig på jobbet i går.. våffel kalas...
å en trött skit
ojoj suddig bild men ska berätta vad det är...
-fredde hittade visst en gammal ungdoms bekant i diket då han var på väg å hämta mig  från jobbet i kväll...
det kom inte en fredric utan två!!
killen hade följt med i bilen istället för å sitta där i kylan å mörkret innan bärgnings kåren kom...
å vi ville ju inte lämna stackarn där i kylan å mörkret så vi väntade med han tills bärgaren var på plats...

ett tips som vi själva ska tänka på..
att packa å ha i bilen
# reflekt väst
# ficklampa  
# batterier till den
# varma kläder
# laddad mobil telefon
# tel nr till bärgaren
# kanske något ätbart

man vet liksom aldrig vad som händer när man är ute på vägarna....

Inga kommentarer: