onsdag 3 februari 2010

hipp hipp hurra


denzas födelsedag i dag 3 hela år oj vad tiden går....har inte firat honom något speciellt mer än sjungit för honom blir ju kalas hos hans farbror  jocke( som blir 35 i morgon grattis grattis!!!)på söndag..
han fick dock denna tjusiga kossa på posten från mormor

å denna fina (pingisrack??) från dagis

å sen äran att gå till tandläkaren å räkna tänderna hihi..

när jag kom till jobbet på eftermiddagen var det operation snö röjning på g otroligt va snö...

å mos maskinen levde sitt egna liv kom mos där det inte skulle man var bara vingen in i som inte var dit tryckt....

ja jag säger då det folk är bara så grrr-hade en "bratt" som tankat å hade företags kort utställt på kr......en (gissa resten av bokstäverna) kortet var avmagnitiserat å jag behövde därför leg -nej har jag inget- eh nehej då får du ju ta på ett kort där du har kod..-har inget annat---eh jaha så du kör olagligt utan körkort-ja har inget med mig det är väl ändå inga problem om jag säger mitt person nr-eh jaha hur kan jag veta att det är ditt??-ja men jag säger det ju! eh ja det kan du ju ha övat på!! ---kan man byta bolag är ju alltid strul på okq8! eh vårt fel att du inte kan legitemera dig vilket man måste med kort det har du skrivit under i avtalet på samtliga kort du har.... bla bla bla bla grrrrrrrrrrrrrrrrrr! SKITSTÖVEL!!!!!!!!!!!
förstår inte hur folk är funtade.....

sen var ju gammel gubbarna på icke solskens humör när jag kom å skulle byta av dom bara vibbade dålig stämmning -trist- men lungt å skönt när de gett sig av hehe!!


jaha farväl käre kassapparat nu har du gjort ditt i morgon får vi 2 nya!!!
känns tryggt å inte jobba i morgon... hihi..kan tänka mig hur det kommer bli med de tre herrarna som jobbar då....

1 kommentar:

Karina sa...

kan inte gissa juh. för många bokstäver *nyfiken*