lördag 30 januari 2010

lördag

eddie varit på innebandy på förmiddagen å ja åkte runt ett å jobbade...
vad de pysslat med här hemma mer än tvättat å spelat x-box har jag ingen aning om men trevligt har de säkerligen haft!!!
lite foton fredde plåtat under dagen
eddie´s tur å inta spel puffen!!

kung fu panda tror jag säkert att han klarade av galant

dagens lunch för grabbarna -kräft soppa- som jag gjorde i ordning kvart i åtta i morse!

lill plutt njuter!!!

ja kvällen på porten rullat på lite bussar inne men annars ganska lugnt var -20 grader ett tag under kvällen kallt kallt!!!
glömde gå ut med mitt sop berg jag samlat på mig under kvällen -förlåt kära natt personal-
# kikade på robinson finalen lite då å då mellan kunderna- goooo hasse den där jimmy skulle ha ett skott i pannan snacka om vuxen mobbning!!!!
nä nu är det tryna kudde dax arbetsdag i morgon kväll med!!!
fridens!!!

Inga kommentarer: